sâmbătă, 25 februarie 2012

NX Sistemul de campanie pe Facebook angajeaza aproape o jumătate de milion de pasionati de fotografie din întreaga lume

Samsung Electronics a reuşit, în angajarea de aproape o jumătate de milioane de fani pe Facebook şi crearea de peste 4 miliarde de afişări de pagină cu ei "Feel sistemului NX şi Share" campanie . Campania, lansată în noiembrie 2011, a invitat fotografi selectate profesionişti din întreaga lume pentru a împărtăşi interpretările lor de lumea din jurul lor prin încărcarea lor NX sistem fotografii la Samsung NX Facebook pagina.

Campania a însoţit lansarea NX200 , Samsung ultimul aparat de fotografiat sistem compact. Noul model dispune de funcţii premium, cum ar fi o 20.3 megapixeli senzor APS-C CMOS , captarea de mare viteză şi filme Full HD cuînregistrare adăpostite într-un design compact premium metalic. Recursul camerei pentru utilizatorii care doresc atât stilul, cât şi de performanţă a făcut un model ideal pentru a promova printr-o campanie socială dedicată mass-media.Succesul campaniei a fost de aşa natură încât, în mai puţin de două luni, Fani paginii a crescut de la 13000 la aproape 500.000. Aceste ventilatoare generat un numar impresionant de 4,1 miliarde de afişări, de deschidere de peste o jumătate de milion de conversaţii în timpul perioadei de campanie şi de a crea buzz peste tot în lume.

Cele 60 de fotografii participante au fost selectate şi abordate de către Samsung bazat pe creativitatea şi originalitatea de munca lor. Ei au fost furnizate cu o camera NX200 şi fie de 20-50mm sau un obiectiv 18-55mm si a cerut pentru a încărca fotografii la cele mai bune galerie virtuală între 1 noiembrie si 21 2011. Fotografi atunci fiecare selectat două din fotografiile lor proprii, ca parte a concurenţei. Procesul de evaluare sa bazat pe o combinaţie de Îi place utilizatorilor, comentarii şi vizualizări de pagini, cu cele trei imagini mai populare anunţate ca câştigătorii. Premiul de aur Castigatorul a fost David Butali din Italia, cu fotografia lui de Piazza Grande, în Arezzo. El a primit pe deplin sistemul de NX în timp ce finaliştii au primit corpul aparatului foto cu două obiective NX.


Campania a adăugat, de asemenea, un alt nivel de angajament pentru pasionaţii de fotografie, invitându-i să participe la concurs pe o bază de zi cu zi. Cei mai activi utilizatori de pe site-ul s-au oferit posibilitatea de a câştiga în ediţie limitată marfa NX200. O dată pe săptămână, ghidul de cel mai activ a fost selectat pentru a primi o camera NX200. Pentru a asigura implicarea maximă pe tot parcursul campaniei, pagina de Facebook a primit o complet re-design creativ, inteligent de adaptare şi schimbare pentru fiecare fază de angajament sociale.

"Acest lucru a fost un concept mare, pentru că era atât de real.  Toată lumea este folosit pentru a vedea imagini perfecte broşură, care sunt costisitoare litand greu pentru a obţine de unul singur.  Dar această campanie a pus aparatul de fotografiat în mâinile de mai multe de zi cu zi de profesionişti - oferindu-ne o platformă uimitoare de a captura cele mai bune fotografii şi împărtăşiţi-le la nivel global cu alţi fani "<br /> - Cheyne Gallarde, Firebird Fotografie, Hawaii <br /. >

"Experienţa de a folosi NX200 a fost fantastic - a fost ceva care a fost suficient de compacte pentru a transporta în jurul cu mine toată ziua, dar mi-a dat tot am nevoie de control.  Prin fiind o parte a acestui proiect, am fost amintit că lumea a fotografiei nu este plin de oameni ca mine care trage profesional - că este vorba despre toţi cei care nu vrea să controleze numai imaginile lor, ci să le împărtăşiţi, ceea ce este de ce acest element de Facebook a lucrat atat de bine ", <br /> - max. Hirshfeld, Fotograf, Washington DC <br />

Evenimente offline, de asemenea, au avut loc în marile oraşe de pe tot globul, ca parte a unui însoţitor "NX Touch sistem şi partajaţi", campanie în Hong Kong, Londra si Seul. Ca parte a acestei campanii, consumatorii ar putea încerca Sistemul NX afară pentru ei înşişi, cu şansa de a împărtăşi fotografiile lor şi gândurile pe pagina de Facebook, în cazul în care au existat oportunităţi de a câştiga premii pentru cele mai bune NX actualizări.

Pentru a afla mai multe despre Samsung NX Series şi de a explora simt şi Share "expoziţie on-line, vizitaţiwww.facebook.com / SamsungNX .
 
"Simt şi Share" Sistemul NX campaniei este distinctiv, nu doar din cauza succesului mare în generarea de buzz despre aparatul de fotografiat la nivel mondial noua, ci, de asemenea, din cauza spiritului său creator şi de colaborare.  În aducerea atributele camerei de la viaţă prin intermediul social media, am demonstrat atât fotografi profesionişti şi amatori, cât faptul că sistemul NX este perfect adaptat pentru competenţele lor şi de ambiţiile.  Nu are doar campania văzut o creştere remarcabilă în activitatea de pe Facebook în jurul valorii de camere Samsung, a generat unele fotografii incredibile, care a fost prezentat în jurul lumii. "<br />-MyoungSup Han, Senior Vice President şi şef al Digital Imaging Business <br />
Sursa:http://yohanet.blogspot.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu